Do Pionu CEO home.pl od 1 września 2022 dołączyła Klara Ufnalewska na nowo powstałe stanowisko PR managera. Z kolei do Pionu Komercyjnego home.pl kierowanego przez Magdalenę Chudzikiewicz chief commercial officer, board member od 1 września 2022 dołączył Łukasz Machura na stanowisko dyrektora działów e-commerce i website development.
Klara Ufnalewska swoje PR-owe szlify zdobywała w General Motors pracując (w latach 2007 – 2014) dla takich brandów jak SAAB, Chevrolet i Opel, a ugruntowała je w firmie Panasonic, gdzie zarządzała komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną i korporacyjną, a także projektami CSR-owymi przez 7 lat na 17 rynkach CEE. Ostatnie dwa lata była związana ze start-upami, firmami technologicznymi i motoryzacyjnymi, między innymi w Agencji 38 Content Communication.
Zobacz również
Klara Ufnalewska w home.pl będzie odpowiadała za obszar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, media relations oraz strategię PR i CSR grupy home.pl. Będzie też pełniła funkcje rzecznika prasowego firmy.
To duże wyzwanie, ale i przywilej tworzyć od podstaw tak ważną strategicznie, komunikację jaką jest PR. I tak jak misją home.pl jest wspieranie transformacji cyfrowej polskiej gospodarki, tak moim głównym zadaniem będzie stworzenie sprawnie działającej komórki do kontaktu ze światem mediów i interesariuszami. Szeregi home.pl zasilają eksperci w swoich dziedzinach, dlatego przez lata swojego funkcjonowania firma stała się inspiracją dla wielu przedsiębiorców w korzystaniu z dobrodziejstw przestrzeni Internetu. Warto to podkreślać, dlatego cieszę się, że będę mogła poprowadzić PR firmy – mówi Klara Ufnalewska.
Łukasz Machura to manager z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu skalowalnymi produktami B2B dla sektora MŚP. Do home.pl przyszedł z Grupy Bauer Media, gdzie w agencji SEM Sunrise Sunrise i innych agencjach z Grupy przez lata zarządzał zespołami, odpowiadał za strategię produktową, sprzedaż i marketing, obsługę klienta.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Łukaszowi podlegać będą dwa wyspecjalizowane działy – e-commerce i website development. W ramach e-commerce aktywności Zespołu podległego Łukaszowi dotyczą sprzedaży sklepów i dodatków do nich. W ofercie home.pl są dwa rodzaje sklepów: model SaaS oraz model Open Source. Natomiast w ramach website development do zadań Zespołu podległego nowemu dyrektorowi należą między innymi: tworzenie stron internetowych w oparciu o najpopularniejszy na świecie CMS WordPress, identyfikacji wizualnej dla klientów home.pl, czy szeroko pojęta administracja stron internetowych w serwisach home.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Home.pl przez lata był dla mnie synonimem internetowych drzwi do biznesu dla polskich przedsiębiorców, więc zrobię co w mojej mocy aby w tych trudnych gospodarczo i społecznie czasach jeszcze bardziej ułatwiać rozpoczynanie i prowadzenie biznesu oraz sprzedaży online. W pierwszej kolejności planuję przede wszystkim szukać synergii między rozwiązaniami, które już dziś oferuje home.pl i tymi, które będą dostępne w najbliższej przyszłości, tak aby dostarczyć naszym klientom możliwie najbardziej kompleksowy, a jednocześnie prosty w obsłudze zestaw narzędzi. Dołączenie do home.pl to dla mnie nieoceniona szansa na wykorzystanie mojego doświadczenia w budowaniu produktów digitalowych, dzięki któremu będę mógł wesprzeć świetnych specjalistów z moich działów w dostosowaniu oferty do aktualnych wymogów rynku – mówi Łukasz Machura.
Wrzesień 2022 roku jest rekordowym miesiącem pod kątem przyjęć nowych ekspertów. Do zespołu home.pl dołączyło 16 specjalistów z zakresu obsługi klienta, UX i UI designers, CRM, audytu wewnętrznego, CSO, e-commerce, PR i web developmentu.