Aleksandra Bojanowska będzie koordynować działania Intela w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz współpracę z liderami opinii. Na stanowisku PR Manager Intela odpowiadać będzie za planowanie i realizację projektów skierowanych zarówno do sektora B2B, jak i B2C, w tym komunikację korporacyjną, ekspercką oraz produktową.
Aleksandra Bojanowska jest związana z branżą PR od ponad 8 lat. Od 2009 pracowała w Monday PR, agencji komunikacji zintegrowanej, gdzie realizowała projekty dla dużych marek technologicznych m.in. VMware, Trend Micro, Dell i Intela.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.