Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling

Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling
AXA stworzyło kampanię, która opowiada historię tancerki urodzonej z zaburzeniami kostnymi i zaznacza, że inwestuje w projekty badawcze pod hasłem poprawy życia i bezpieczeństwa swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

Tancerka Taylor Haines uosabia etos „niespokojności”, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki swojej wytrwałości została tancerką i choreografem.

Nie bójmy się podejmować w życiu wyzwań, walczmy o swoje mimo wszystko.

Ścieżka dźwiękowa obecna w kampanii, nie jest przypadkowa. To „I Shall Rise”, piosenka Karen O, która pojawiła się w najnowszej grze „Rise of the Tomb Raider”. Teksty piosenki mówi bowiem o elastyczności w obliczu wyzwań i idealnie pasuje do historii Taylor napisanej przez życie.

Na kampanię marka wydała 5 milionów funtów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Fallon Londyn.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.