Tancerka Taylor Haines uosabia etos „niespokojności”, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki swojej wytrwałości została tancerką i choreografem.
Nie bójmy się podejmować w życiu wyzwań, walczmy o swoje mimo wszystko.
Zobacz również
Ścieżka dźwiękowa obecna w kampanii, nie jest przypadkowa. To „I Shall Rise”, piosenka Karen O, która pojawiła się w najnowszej grze „Rise of the Tomb Raider”. Teksty piosenki mówi bowiem o elastyczności w obliczu wyzwań i idealnie pasuje do historii Taylor napisanej przez życie.
Na kampanię marka wydała 5 milionów funtów.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Fallon Londyn.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.
PS2
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.