Jak zapowiada wydawca, główną zawartość „Nowej Sprzedaży” będą stanowiły wskazówki o praktycznym podejściu do sprzedaży krok po kroku, o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców. W dwumiesięczniku czytelnicy znajdą fachową ekspercką wiedzę, dzięki której firmy zarabiają więcej.
– Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie – bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią – mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu. – Obsługa klienta jest natomiast integralnym elementem procesu sprzedaży. Od jej jakości zależy wzrost lub spadek lojalności klientów, a to z kolei w dłuższej perspektywie wpływa na sprzedaż – dodaje Koziara.
Zobacz również
Pierwszy numer ma na celu odpowiedzieć na pytanie: „Jak dziś skutecznie sprzedawać?”. Czytelnicy dowiedzą się, dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał. W numerze można znaleźć wskazówki, jak stworzyć efektywny profil handlowca na LinkedInie i umiejętnie go wykorzystać, aby zdobyć nowych klientów.
Gwarantem rzetelnej wiedzy przekazywanej na łamach magazynu są starannie dobrani, najlepsi autorzy z wieloletnim doświadczeniem. W pierwszym numerze magazynu można znaleźć artykuły przygotowane m.in. przez Roberta Grzybka, Aleksandrę Harasiuk, Rafała Judka, Izę Krejcę-Pawski, Rafała Mroza, Marcina Sebastiana Rogowskiego i Piotra Stohnija. Partnerami wydania są Inis i LiveSpace.
– Wierzymy, że w niedalekiej przyszłości marka „Nowa Sprzedaż” stanie się synonimem najwyższej jakości i pewnym źródłem wiedzy dla handlowców, właścicieli firm i doradców klienta – podsumowuje Koziara.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Nowa Sprzedaż” będzie dostępna od 18 grudnia w sieci salonów Empik. Prenumeratę dostępną także w formie elektronicznej można zamawiać na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czasopismo ukaże się nakładem Grupy Marketer, wydawcy specjalistycznego dwumiesięcznika dla marketerów „Marketer+”.