Nowa strategia i komunikacja – porównywarka finansowa Totalmoney.pl ruszyła z kampanią reklamową

7 stycznia br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści.
O autorze
1 min czytania 2020-01-07

Totalmoney.pl, popularna internetowa wyszukiwarka kredytów, ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Ten finansowy e-commerce od 2016 roku należy do WP Holding.

W ostatnim czasie serwis przeszedł znaczącą metamorfozę. Zmienił się nie tylko wygląd strony ale – przede wszystkim – jej charakter. Proces zmian wewnątrz organizacji statecznie zakończył się w 2019 r. 

W nowy rok Totalmoney.pl wchodzi z odświeżoną komunikacją, skierowaną przede wszystkim do klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani szeroko rozumianymi usługami finansowymi.  

Głównym celem kampanii reklamowej spółki jest zwrócenie uwagi na fakt, że porównywanie ofert kredytowych różnych banków może przynieść od kilku, do nawet kilkunastu tysięcy złotych oszczędności, z czego użytkownicy często mogą nie zdawać sobie sprawy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W życiu prywatnym zdecydowanie bardziej opłaca się stałość w uczuciach, jednak jeżeli chodzi o wybór kredytu, polecamy rozglądać się za lepszą okazją. W jednym miejscu zebraliśmy wiele ofert topowych banków, dzięki czemu nasi użytkownicy już w 5 minut mogą wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję i zaoszczędzić – od kilku, do kilkunastu tysięcy złotych na kredycie. Wszystko to dzięki wyjściu poza utarty schemat i zainteresowaniu klientów ofertami innych banków niż wyłącznie ten, z którego stale korzystali do tej pory. Dodatkowym atutem Totalmoney.pl jest to, że jesteśmy porównywarką finansową w 100% pozbawioną reklam, więc korzystanie z serwisu jest po prostu bardzo wygodne – wyjaśnia Bartosz Grabowski, dyrektor marketingu Totalmoney.pl.

Scenariusz reklamy opiera się na zaprezentowaniu sytuacji znanej z popularnego mema internetowego „distracted boyfriend”, w którym to młody, spacerujący ze swoją partnerką mężczyzna, ogląda się za inną kobietą, która idzie w przeciwnym kierunku. Spotyka się to oczywiście z uzasadnionym oburzeniem jego drugiej połówki. Autorzy spotu chcieli przewrotnie zobrazować relacje klienta z bankiem i korzyści, które płyną z porównywania wielu ofert, zanim podejmie się ostateczną decyzję. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

15 sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich kanałach stacji TVN i Polsat oraz na antenach TVP 1, TVP 2 oraz TVP Sport. Użytkownicy YouTube będą mogli zobaczyć dodatkowo 30 sekundową wersję reklamy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Totalmoney.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot został zrealizowany przez agencję reklamową „Dziadek do orzechów”. Na podstawie scenariusza Roksany Wantulok. Reżyserem reklamy była Anna Bajorek, autorem zdjęć Filip Załuska. Za produkcję odpowiedzialna była krakowska firma „Muchas Gracias”.