Rebranding ma być elementem budowania wizerunku specjalistycznego banku korporacyjnego należącego do międzynarodowej grupy finansowej – koncentrującego się na obsłudze dużych firm oraz sektora publicznego.
– Logo DNB nie jest wprawdzie zupełną nowością – choćby dlatego, że od początku roku towarzyszyło już wielu naszym projektom związanym z bankowością korporacyjną. Teraz pojawia się jednak w pełnej odsłonie, jako oficjalny, nowy parasol komunikacji dla całej organizacji, mocniej identyfikujący ją z Grupą DNB – mówi Robert Szymański, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej z Banku DnB Nord Polska SA.
Zobacz również
Nowe logo pojawiło się już na budynku centrali, w Regionalnych Centrach Korporacyjnych oraz na stronie www. Od teraz będzie oficjalnie wykorzystywane we wszystkich dokumentach, materiałach wewnętrznych i zewnętrznych skierowanych do klientów, partnerów i kontrahentów. Na tym etapie nazwa banku nie zmieni się.
Kolejna faza rebrandingu przewidziana jest na połowę listopada i przypadnie na datę formalnej rejestracji nowej nazwy: DNB Bank Polska S.A., która jest spójna z nazewnictwem stosowanym w całej grupie DNB. W tym samym miesiącu uruchomiona zostanie zupełnie nowa strona internetowa banku odpowiadająca wizerunkowo i funkcjonalnie specjalistycznemu bankowi korporacyjnemu.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]