Nowa odsłona strony Link4 wpisuje się w trend responsive web design. Dzięki zaprojektowanym przez Symetrię rozwiązaniom, strona dostosowuje się do wielkości ekranu. Ułatwia to wykorzystanie kluczowych sekcji serwisu posiadaczom smartfonów czy tabletów.
Minimalizm w opisach i jasna struktura serwisu zwiększają komfort pracy klientów. Czat, wirtualny doradca, sekcja najczęściej zadawanych pytań oraz nowy silnik wyszukiwarki ułatwiają dotarcie do poszukiwanych informacji.
Zobacz również
– Naszym celem było stworzenie serwisu, który wpisze się w wizerunek marki Link4 jako nowoczesnego i innowacyjnego ubezpieczyciela. Jednocześnie zależało nam na tym, aby zbudować serwis, którego struktura będzie elastyczna i pozwoli nam na budowanie kontentu wokół potrzeb poszczególnych grup naszych klientów – mówi Maciej Marszałek, Dyrektor Departamentu eBusiness w Link4.
Zespół Link4 zadbał również o wdrożenie najnowszych narzędzi do analizy ruchu na stronie i precyzyjnego targetowania w czasie rzeczywistym. O sukcesie nowatorskich rozwiązań może świadczyć fakt, że serwis Link4 będzie wykorzystany w innych krajach Grupy RSA, do której należy ubezpieczyciel. Już wkrótce światło dzienne ujrzy strona w Dubaju, bazująca także na polskim rozwiązaniu.
Zapraszamy do odwiedzenia nowej witryny Link4: beta.link4.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing