Z nową wersją strony można zapoznać się na nina.gov.pl. Za wdrożenie serwisu odpowiedzialna była firma VOWOS.
Przy projektowaniu strony twórcy zainspirowali się działalnością Instytutu, którą jest dbanie o polskie dziedzictwo audiowizualne. Audiowizualność stanowi motyw przewodni koncepcji nowego portalu NInA i obecna jest we wszystkich jego aspektach. W nowoczesny klimat strony wprowadza odwiedzających powitalny cover film. Wrażenie audiowizualności pogłębia bogactwo zdjęć, materiałów filmowych, żywa kolorystyka i intuicyjna nawigacja.
Zobacz również
Nowa strona Narodowego Instytutu Audiowizualnego to nie tylko odświeżony i nowoczesny graficznie wygląd. Portal zyskał przede wszystkim na funkcjonalności i interaktywności. Architektura informacji została zaprojektowana w taki sposób, aby użytkownicy mogli prosto i intuicyjnie korzystać z ponad 5000 materiałów ze zbiorów NInA dostępnych online. Do materiałów oferowanych przez NInA należą zarówno archiwalne, jak i współczesne, programy radiowe i telewizyjne, dokumenty, filmy, sztuki teatralne i koncerty.
Nowy serwis NInA pozwala też na łatwy dostęp do informacji na temat aktualnych projektów i wydarzeń organizowanych przez Instytut. Szczególnie funkcjonalnym rozwiązaniem zastosowanym przez twórców strony jest rozdzielenie działalności NInA na wydarzenia odbywające się Na Mieście i w Internecie. Równie wygodna jest możliwość wyszukiwania informacji przez filtry definiujące potrzeby: czas wolny, badanie, uczenie się i tworzenie. Takie rozwiązanie poprawia użyteczność strony, pozwala na szybsze dotarcie do poszukiwanych informacji oraz zaprasza użytkowników do aktywnego udziału w życiu kulturalnym instytucji. Portal NInA dostosowany jest do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących.
Nowy serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego jest przejrzysty i przyjazny użytkownikom. Zachęca ich do korzystania zarówno z obszernego zbioru artykułów, filmów, programów, jak i do aktywnego uczestnictwa w działaniach Instytutu w nowej siedzibie przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie. Dzięki zmianom wprowadzonym we współpracy z agencją 180, nina.gov.pl przekształciła się z informacyjnej strony instytucji w nowoczesną multimedialną platformę z bogatą ofertą edukacyjną i kulturalną.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing