Głównymi założeniami projektu było ułatwienie dokonywania zakupów mebli przez Internet oraz dostosowanie serwisu do urządzeń mobilnych. Dzięki udoskonaleniom technologicznym, takim jak wprowadzenie dodatkowych filtrów i mechanizmów sortowania produktów,sklep pozwala na łatwe i szybkie przeglądanie oferty.
Inne ważne zmiany w serwisie to rozszerzenie możliwości porównywania artykułów, wprowadzenie możliwości kupowania produktów w opcji płatności gotówką oraz dołączenie modułu oceny produktów. Nowe udogodnienia sprawiły, że sklep stał się bardziej przyjazny użytkownikowi, a w rezultacie przekładają się na zwiększenie sprzedaży. W celu zapewnienia jak największej konwersji proces transakcyjny został usprawniony. W ramach projektu wdrożono w serwisie narzędzia analityczne pozwalające na optymalizację skuteczności sklepu internetowego.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Nowa strona Abra Meble została wykonana w oparciu o technologię Responsive Web Design, dzięki czemu użytkownicy mogą teraz korzystać ze sklepu z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.W ramach stałej współpracy Heads Advertising i Blue Paprica pracują nad ciągłym rozwojem serwisu i optymalizacją jego działania.
Abra Meble to największa nieproducencka sieć sklepów meblowych w Polsce. We wrześniu 2011 roku Abra S.A. weszła w skład Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holdings Limited – jednej z największych na świecie firm z branży wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing