Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nowa Zelandia zachęca do wirtualnego odwiedzania kraju za pomocą gry

Nowa Zelandia zachęca do wirtualnego odwiedzania kraju za pomocą gry
Organizacja Tourism New Zealand ruszyła niedawno z nową, nietypową kampanią, w ramach której zachęca internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju za pomocą przygodowej gry.
O autorze
1 min czytania 2020-08-05

Wygląda na to, że gry komputerowe stają się coraz popularniejszym elementem do promocji turystyki danego kraju. W maju br. na przykład singapurski kurort Sentosa Island oferował internautom wirtualny pobyt w hotelu za pośrednictwem popularnej ostatnio gry „Animal Crossing: New Horizons”. Teraz na podobny pomysł wpadła organizacja Tourism New Zealand.

W ramach współpracy z twórcami platformy gamingowej Twitch powstała specjalna gra zatytułowana „PLAY NZ”, która wirtualnie przenosi użytkowników do Nowej Zelandii. Podczas gry internauci biorą udział w 18 różnych wycieczkach, dzięki którym odkrywają tamtejszą kulturę i historię, podziwiają zapierające dech w piersiach widoki, a także poznają lokalnych mieszkańców. 

Gra dostępna jest na platformie playnz.com.au. Za realizację odpowiada agencja TBWASydney.  

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagrał serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które można było oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing