Wygląda na to, że gry komputerowe stają się coraz popularniejszym elementem do promocji turystyki danego kraju. W maju br. na przykład singapurski kurort Sentosa Island oferował internautom wirtualny pobyt w hotelu za pośrednictwem popularnej ostatnio gry „Animal Crossing: New Horizons”. Teraz na podobny pomysł wpadła organizacja Tourism New Zealand.
W ramach współpracy z twórcami platformy gamingowej Twitch powstała specjalna gra zatytułowana „PLAY NZ”, która wirtualnie przenosi użytkowników do Nowej Zelandii. Podczas gry internauci biorą udział w 18 różnych wycieczkach, dzięki którym odkrywają tamtejszą kulturę i historię, podziwiają zapierające dech w piersiach widoki, a także poznają lokalnych mieszkańców.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Gra dostępna jest na platformie playnz.com.au. Za realizację odpowiada agencja TBWASydney.
PS
Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagrał serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które można było oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing