Nowy model butów Air Max powstał w ramach projektu „In My Feels”, którego ambasadorką jest Liz Beecroft, psychoterapeutka i inicjatorka wielu akcji związanych ze zdrowiem psychicznym. W ramach kampanii marka Nike przekaże całkowite zyski ze sprzedaży obuwia Air Max 270 React na konto amerykańskiej organizacji walczącej z samobójstwami.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Obuwie stworzone w ramach projektu „In My Feels” dostępne jest w wersji damskiej oraz męskiej i posiada kilka cech, odnoszących się do zagadnień związanych ze zdrowiem psychicznym. Buty Air Max 270 React są koloru zielonego, co symbolizuje świadomość, natomiast pofalowany znak marki Swoosh odnosi się do sposobu, w jaki przebiega leczenie – nie zawsze jest łatwe. Natomiast na języku modelu znajduje się napis „Have a Nice Day”, a z tyłu obuwia – „In My Feels”.
Koszt jednej pary to 180 dolarów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
zdjęcia: instagram.com/lizbcroft
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W czerwcu br. ruszyła kolejna edycja kampanii #NormalnaSprawa. Tym razem zespół MindMe połączył siły ze znanym polskim youtuberem Danielem Rusinem, znanym jako Reżyser Życia, by pokazać, jak zdrowie psychiczne wpływa na efektywność oraz samopoczucie w życiu zawodowym.
PS2
Brytyjska edycja magazynu Rolling Stone postanowiła rozpocząć walkę z depresją wśród młodych ludzi. W ramach kampanii stworzono specjalny algorytm, który ma za zadanie wyszukiwać w postach na Twitterze przejawów depresji.
PS3
Nikt nie lubi niezręcznej ciszy. W rzeczywistości zwykle staramy się tego uniknąć. Czasami jednak niezręczna cisza może być dobrym momentem na rozmowę z przyjacielem na temat jego zdrowia psychicznego.
PS4
Kojarzycie słynne jajko, które pobiło rekord popularności na Instagramie? Jak się okazało za akcją stoi platforma streamingowa Hulu, zaś jej celem jest nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym. W kwietniu br. World Record Egg stworzyło kolekcję ubrań wraz z Didżejem Khaledem, z której całkowite zyski zostały przekazane fundacji Jed Foundation na rzecz osób zmagających się z problemami psychicznymi.