Firma wykorzystała drona z podwieszoną reklamą graficzną, który wykonywał efektowne przeloty przy szczecińskich biurowcach położonych obok Bramy Portowej.
„Nowe ciasto leci w miasto” to hasło reklamowe przyświecające kampanii promocyjnej nowego konceptu gastronomicznego Focus Pizza, oferującego pizzę w dostawie w centrum Gdańska oraz Szczecina. Promocja oferty odbyła się za pomocą latającego drona, który poruszał się wokół budynków biurowych położonych przy Bramie Portowej w Szczecinie. Unosił on specjalny plakat reklamowy promujący nowego dostawcę – widoczny zarówno dla osób pracujących w biurowcach, jak i okolicznych przechodniów. Wydarzenie było wspierane akcją rozdawania ulotek, zawierających szczegółowe menu oraz dane kontaktowe do pizzerii. Docelowo sieć Focus Pizza chciałaby dostarczać swoje produkty za pomocą specjalnie przystosowanej floty dronów.
Zobacz również
Focus Pizza to nowy dostawca, który w swojej ofercie posiada 16 bazowych rodzajów pizzy – od klasycznej Pepperoni po wielkomiejski NY Burger. Do każdej pizzy można dodać szereg dodatków mięsnych, serowych czy też warzywnych, tworząc swoją ulubioną kompozycję. W ofercie znajdują się także sosy i napoje, a klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje. Zamówienia można składać telefonicznie oraz online za pomocą oficjalnej strony internetowej marki: www.focuspizza.pl.
Focus Pizza jest nowym konceptem gastronomicznym, który należy do polskiej sieci Focus Hotels S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing