Członkowie Ekipy po raz kolejny otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. Dzięki współpracy z Dooti Donuts wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek – nowy donut w 100% jest więc ich autorskim produktem.
Z ogromną satysfakcją wprowadzamy na rynek kolejny donut sygnowany logotypem Ekipy. Rozbudowane portfolio produktów oraz rozmach kampanii promocyjnych pokazują, że Ekipa stale umacnia swoją pozycję w segmencie FMCG i umiejętnie przekłada internetowy sukces także na inne obszary działalności – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący launch nowego produktu z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.
Zobacz również
Nowy donut to kompozycja dwóch rożnych owocowych nadzień – truskawkowego i cytrusowego – w jednym donucie. Unikalny charakter nowego produktu podkreśla wyjątkowa dekoracja w postaci czarnej polewy z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką, która jest jednym z ulubionych dodatków Ekipy. W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy produkt to efekt bliskiej współpracy grupy YouTuberów z marką Dooti Donuts, należącej do firmy Stokson.
Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była naszą najlepszą nowością produktową w ostatnich latach i dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda, bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Współpraca Dooti Donuts i grupy najpopularniejszych polskich influencerów trwa nieprzerwanie od kilkunastu miesięcy. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w filmach i czołowych projektach YouTuberów – m.in. jako sponsor zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie oraz utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Dooti Donuts jest również partnerem autorskiego projektu Friza – Genzie, dlatego tym razem również ich autografy znalazły się na opakowaniach nowych produktów.