TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe Donuty Ekipy dostępne w Biedronce

Z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego członkowie Ekipy wspólnie z marką Dooti Donuts przygotowali dla wszystkich fanów słodką niespodziankę – nowego Donuta Ekipy, który od 5 września jest dostępny w sklepach Biedronka.
O autorze
1 min czytania 2022-09-05

Członkowie Ekipy po raz kolejny otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. Dzięki współpracy z Dooti Donuts wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek – nowy donut w 100% jest więc ich autorskim produktem. 

Z ogromną satysfakcją wprowadzamy na rynek kolejny donut sygnowany logotypem Ekipy. Rozbudowane portfolio produktów oraz rozmach kampanii promocyjnych pokazują, że Ekipa stale umacnia swoją pozycję w segmencie FMCG i umiejętnie przekłada internetowy sukces także na inne obszary działalności – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący launch nowego produktu z ramienia wrocławskiej agencji GetHero. 

Nowy donut to kompozycja dwóch rożnych owocowych nadzień – truskawkowego i  cytrusowego – w jednym donucie. Unikalny charakter nowego produktu podkreśla wyjątkowa dekoracja w postaci czarnej polewy z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką, która jest jednym z ulubionych dodatków Ekipy. W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy produkt to efekt bliskiej współpracy grupy YouTuberów z marką Dooti Donuts, należącej do firmy Stokson. 

Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była naszą najlepszą nowością produktową w ostatnich latach i dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda, bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson. 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca Dooti Donuts i grupy najpopularniejszych polskich influencerów trwa nieprzerwanie od kilkunastu miesięcy. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w filmach i czołowych projektach YouTuberów – m.in. jako sponsor zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie oraz utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Dooti Donuts jest również partnerem autorskiego projektu Friza – Genzie, dlatego tym razem również ich autografy znalazły się na opakowaniach nowych produktów. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się