Firma Food Care wystartowała z kampanią reklamową dla marki Frugo Energy, które postanowiło dotrzeć do swoich konsumentów poprzez zabawną narrację w spocie reklamowym. Jak twierdzą twórcy spotu – nie jest to tylko napój owocowy („czy coś”), w swoim składzie zawiera kofeinę, yerbę oraz owoce, które mają dostarczyć nam odpowiedniej dawki energii. Jednym słowem Dooobry Wariat – jak zostało to ujęte w reklamie.
W ramach kampanii, która potrwa do końca kwietnia, zostały przygotowane spoty 30-, 15- i 10-sekundowe, bannery, bumpery, a także kampania w całym digitalu oparta o kreacje statyczne i social mediowe. Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w stacjach tematycznych i kanałach VoD. Kampania wsparta będzie także dedykowanym konkursem w internecie.
Zobacz również
Za koncept kreatywny odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotów Papaya Films, za post produkcję RIOdePost & Ztudio i Burza. Reżyserem reklamy jest Maciej Kowalczuk. Za budżet mediowy kampanii TV oraz programmatic odpowiada Havas Media.