Na Instagramie pojawiła się nowa opcja reklamowa o zbliżonym przeznaczeniu i możliwościach do znanego z Facebooka przycisku „Boost”. Pozwoli ona mniejszym biznesom i influencerom na promowanie krótkich pokazów slajdów bez konieczności żmudnego ustawiania promocji w panelu reklamowym Facebooka.
Administrator profilu na Instagramie, który zdecyduje się na taką promocję, będzie mógł automatycznie targetować reklamę na osoby podobne do swoich fanów. Dostępne będzie również targetowanie na osoby w określonej lokalizacji lub dodanie swoich Stories do kolejki z relacjami innych użytkowników. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Zobacz również
To jednak nie koniec nowości. Instagram oferuje teraz zaawansowaną analitykę kont w portalu społecznościowym za pomocą programu Facebook Analytics: Instagram Account.
Dzięki niemu administratorzy profili mogą np.:
- analizować wskaźniki retencji osób wchodzących w interakcję z postami.
- porównać lifetime value użytkowników lubiących daną stronę do tych, którzy jej nie polubili,
- tworzyć segmentację odbiorców (np. wszyscy, którzy skomentowali jakiś post) i mierzyć ich wpływ na biznes,
- zrozumieć sposób pokrywania się użytkowników, którzy ściągnęli aplikację, odwiedzili stronę lub są zaangażowani na stronie na Facebooku.
Oprócz nowości w analityce Instagrama, pojawiła się również nowość w mierzeniu skuteczności stron na Facebooku. Uruchomiono betę zaawansowanego systemu analitycznego, który pozwoli Ci na uzyskanie dużo szerszego wglądu we wpływ strony na Facebooku na biznes. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
źródło: newsfeed.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing