…i nieograniczone możliwości, jakie daje Chroma.
Nowe logo nawiązuje do słowa „chroma” oznaczającego w języku greckim kolor. W wersji bazowej jest monochromatyczne, jednak doskonale koresponduje z wielobarwnym tłem i sprawdzi się w każdym formacie.
Zobacz również
Moim zadaniem było stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, który jest nowoczesny i dynamiczny. Logo może przyjąć prawie każdą formę i kolor, żeby jak najlepiej oddać ducha marki i prezentowane przez nią wartości – podkreśla Mariusz Wnęk, autor projektu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Logo wyróżnia prosty, geometryczny font bezszeryfowy zamknięty w prostokątny obszar, który nawiązuje do metalowych czcionek używanych przez zecerów. Pomysł odnosi się do branży poligraficznej, z której wywodzi się Chroma.
Prezentacja znaku towarzyszy uruchomieniu nowej odsłony sklepu internetowego drukarni Chroma.pl. Zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami serwis działa pod adresem beta.chroma.pl. Przejrzysty i funkcjonalny panel wzbogacono nowoczesną grafiką.
Chroma to jedna z najbardziej innowacyjnych drukarni w Internecie. Nowa identyfikacja wizualna nawiązuje do możliwości, jakie daje swoim klientom. Odświeżony wizerunek podkreśla poziom i jakość oferowanych wydruków.