Dzięki wprowadzonej aktualizacji, twórcy Rolek na Instagramie będą mogli wchodzić w interakcję z odbiorcami za pomocą naklejek, które wcześniej były dostępne tylko w Relacjach (Stories): ankiet, quizów, czy suwaków emotikonów. Do 90 sekund wydłuży się też maksymalny czas trwania Rolek.
Możliwe będzie również dodanie własnego dźwięku do nagrań, a także zainspirowanie się szablonem już istniejącej rolki. Po wybraniu opcji „Użyj szablonu” można będzie za pomocą kilku kliknięć dostosować go do własnej zawartości.
Zobacz również
Twórcy Rolek na Facebooku będą mogli tworzyć, edytować i planować rolki nie tylko na poziomie aplikacji mobilnej, ale również na komputerze za pośrednictwem Creator Studio. Fani dłuższych filmów i transmisji na żywo będą mieli możliwość edytowania swoich nagrań w Creator Studio, aby wygenerować 60-sekundowy film i przetestować nowy format treści. Dodatkowo możliwa będzie automatyczna synchronizacja filmów z rytmem wybranej piosenki, a także automatyczne ugłosowienie tekstu pisanego w Rolce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nie mniej ważną aktualizacją jest wgląd do nowych statystyk, które pozwolą twórcom sprawdzić jakie treści odbiorcy lubią najbardziej oraz ile czasu spędzają na ich oglądaniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach aktualizacji popularna w relacjach na Instagramie naklejka „Dodaj Swoje” zostanie wprowadzona w nadchodzących tygodniach do Rolek na obu platformach i dodatkowo będzie dostępna w Relacjach na Facebooku.