Celem stworzenia nowych opakowań mrożonek marki Hortex było uporządkowanie komunikacji oraz wyraźne wzmocnienie roli brandingu. To, co wyróżnia nowe opakowania mrożonek to odniesienie do ogólnie panującego w świecie kulinarnym trendu, skoncentrowanego na autentyzmie i perfekcyjnej niedoskonałości. Projekty opakowań zdecydowanie odchodzą od wyidealizowanego świata warzyw i owoców, który dominował przez ostanie lata w food designie.
– Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.
Zobacz również
Redesign obejmuje całą linię mrożonek – ponad 40 SKU, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy. Autorem projektów opakowań jest Opus B Brand Design.