W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (min. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami oraz zapowiedziami telewizyjnych hitów jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zamieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.
Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów o wyrazistym pomidorowym smaku i wysokiej jakości, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami lub ziołami dodanymi do ketchupu.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil.
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Słuchaj podcastu NowyMarketing