Agnieszka Soczewka, senior art director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako art director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura. Agnieszka zdobyła wyróżnienie konkursie Young Creatives.
W pracy art directora, Agnieszce pomagają szerokie zainteresowania: od wzornictwa przemysłowego, filmów dokumentalnych, książek, architektury, fotografii, po podróże i Norwegię. Połączyła też przyjemne z pożytecznym i przez jakiś czas zamieszkała w Norwegii, gdzie uczyła się języka i pracowała dla norweskiej firmy.
Zobacz również
Tomasz Sujka, senior graphic designer w LiquidThread – zawodowo człowiek-designer, prywatnie człowiek-ojciec. Ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej. Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. Najbardziej lubi projektować Key Visuale, logotypy oraz pracować na wektorach. Ponadto nie jest mu obca praca na wykrojnikach przy różnego rodzaju POSach. Interesuje się filmem i motoryzacją.
W LiquidThread Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell