Na przestrzeni ostatnich lat, Flying Bisons rozwinęli się z butikowego studio UX/UI do jednej z wiodących firm w tej branży, współpracując z globalnymi markami takimi jak IKEA, KFC, NN TFI, Nationale Nederlanden, PwC, Daimler oraz z największymi markami na rynku lokalnym: Getin Noble Bank, Bank Pekao, Park of Poland, Hebe. W ostatnim czasie do zespołu dołączyło kilka osób, których zadaniem będzie rozwój firmy oraz zakresu i jakości usług na kilku płaszczyznach:
Klaudia Doerffer – head of research & strategy
Zobacz również
Absolwentka Royal College of Art w Londynie na kierunku Service Design. Zbudowała i zarządzała zespołem Design w InMotion Ventures, inkubatorze i akceleratorze Jaguar Land Rover w Londynie, który odpowiada za projektowanie innowacyjnych usług InMotion i wspiera start-upy z portfolio w rozwoju usług i produktów. W Polsce współpracowała z takimi firmami jak Santander, Nationale Nederlanden, Rossmann czy Rainbow Tours przy tworzeniu innowacyjnych usług, doświadczeń dla klientów i nowych strategii marek. W zespole Flying Bisons kieruje badaniami i strategią.
Kamil Tatol – head of product design
W przeszłości był już związany z Flying Bisons i prowadził strategiczne strategiczne projekty dla firm takich jak Hebe, IKEA, Mercedes-AMG oraz współtworzył kluczowe procesy projektowe. Po roku spędzonym w Oslo, gdzie pracował dla Pioner Labs (Digital Consulting), wraca bogatszy o nowe doświadczenia i umiejętności. W Norwegii prowadził zespół 10 projektantów koordynując pracę nad kilkoma produktami w branży Retail & E-commerce jako Product Design Lead & Product Manager dla firmy Varner. Od lat związany ze startup’ami, mentor w programach akceleracyjnych ReaktorX oraz Accelpoint w zakresie strategii oraz projektowania produktów. Na przestrzeni ostatnich lat konsultował oraz doradzał dziesiątkom startup’ów. W swojej karierze był zaangażowany w ponad 100 projektów na 12 rynkach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Derek Ooi – head of analytics & optimization
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Absolwent Stafforshire University, ekspert w dziedzinie Digital Analytics oraz Marketingu z 8-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w całościowym podejściu do projektów, zajmując się strategią, implementacją oraz optymalizacją konwersji w produktach cyfrowych. Na co dzień dba o jakość zbieranych danych, co pozwala na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych i produktowych. W swojej karierze pracował w firmach takich jak Accenture, Mindvalley czy Rascal’s Depot. Derek po godzinach jest zaangażowany również w znany program akceleracyjny 500 Startups, pomagając startup’om tworzyć kulturę oraz strategię opartą o dane. Do tej pory współpracował z ponad 30 startup’ami z całego świata.
Paweł Sobociński – head of technology
Absolwent Politechniki Białostockiej, swoje pierwsze projekty programistyczne realizował jeszcze na studiach. Przez lata swojej kariery pracował dla znanych polskich firm takich jak Pagepro, Aurora Creation, Socializer and Isobar. Łącznie zaangażowany był w ponad 500 projektów — od stron internetowych po kompleksowe systemy ze złożoną strukturą danych. Pracował nad produktami dla firm takich jak Microsoft, Play, Muscat, Bacardi, Avon, Huawei, czy Park of Poland. Na przestrzeni lat koordynował kilka zespołów programistycznych, organizując łącznie pracę 25 osób, tworząc aplikacje webowe, mobilne a także systemy back-end’owe.