Wystartowała kampania wizerunkowa PKO Banku Polskiego, która jest wprowadzeniem do nowej ofensywy reklamowej. Działania komunikacyjne kierujemy do szerokiej grupy odbiorców, ponieważ PKO Bank Polski jest uniwersalnym bankiem, z którego korzystają miliony klientów z różnorodnymi potrzebami. W pierwszym spocie reklamowym, którego akcja toczy się w PKO Rotundzie, główne role grają gwiazdy: Bogusław Linda i Sara James oraz Szymon Majewski. Koncepcja działań reklamowych koncentruje się na pytaniu „Czego Polacy chcą od banku?”.
– Wychodzimy odważnie z ofensywą reklamową w zupełnie nowej odsłonie. Pokażemy, że nie jesteśmy tylko legendą polskiej bankowości, ale przede wszystkim bankiem bliskim każdemu – niezależnie od wieku, potrzeb czy stylu życia. I to będziemy akcentować za pomocą najbliższych spotów – pomogą nam w tym znane twarze, humor i autentyczność. Działania marketingowe będą opierały się na spójnym przekazie wizualnym oraz stałej i silnej obecności mediowej w różnych kanałach – tłumaczy Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Zobacz również

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio i kina w całej Polsce. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
Czego Polacy chcą od banku? Nowa kampania: blisko ludzi, z humorem i gwiazdami
Szymon Majewski, Bogusław Linda i Sara James, w 45-sekundowym spocie reklamowym, próbują odpowiedzieć na pytanie, czego Polacy oczekują od banku? Odpowiedź jest prosta: każdy potrzebuje czegoś innego, bo potrzeby są różnorodne, jak sami klienci. To oni inspirują bank do tworzenia nowych rozwiązań, które są praktycznym wsparciem w codziennym życiu.
Kampania !NA Zdowie. PTPM rusza z bezpłatnym wsparciem dla pracowników
Zmiana identyfikacji wizerunkowej PKO Banku Polskiego
9 czerwca bank zaprezentował również zmienioną identyfikację wizerunkową. Dotychczasowa identyfikacja powstała kilkanaście lat temu z uwzględnieniem tradycyjnych nośników komunikacji. Przez te lata zmienił się sposób przedstawiania treści – bank dostosowując się do tych trendów, odświeżył swoją identyfikację, w tym znak i font. W nowej odsłonie dają one lepszy efekt wizualny i czytelność, zwłaszcza w środowiskach cyfrowych. Zmiana nie jest rewolucją, tylko odświeżeniem, dlatego wprowadzana będzie stopniowo. W pierwszym etapie nowa szata wizualna zauważalna będzie w przekazie reklamowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nad zmianą identyfikacji pracuje agencja brandingowa: 4/4 BRANDDESIGN.
Zdjęcia: mat. pras.