Zmiany te są częścią większego planu wypłaszczenia struktury działu kreacji VMLY&R, który obecnie będzie składał się z ośmiu grup kreatywnych oraz czterech grup specjalnych: Social Media & Gaming, Digital Production, Design oraz TV & Multimedia Production.
Patrycja Rusnak na stanowisku social media & gaming director zarządza grupą 18 osób dedykowanych zadaniom ze świata mediów społecznościowych i gamingu.
Zobacz również
Z branżą kreatywną związana już ponad dekadę. Najczęściej jako kreatywna, ale pracowała również na stanowisku social media managera, przygotowując strategię i egzekucję komunikacji w mediach społecznościowych oraz zarządzała kilkuosobowym zespołem. Doświadczenie zdobywała w agencji Konceptika, prowadząc projekty dla takich klientów jak Sony PlayStation, Baltic Company, Cenega, Grupa Żywiec czy Electronic Arts. Ostatnie cztery lata w VMLY&R związana była głównie z marką Samsung, dla której wdrażała platformy ongoingowe, jak i realizowała liczne kampanie – w tym nagradzaną „Na twoich zasadach” z Wojtkiem Sokołem.
Prywatnie gracz ze specjalnym miejscem dla soulsów w sercu.
Artur Augustyniak awansowany na stanowisko digital production head, zarządza grupą 15 osób dedykowanych produkcji assetów cyfrowych, animacji i motion designowi, ale również transkreacji kampanii lokalizowanych na polskim rynku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od 2004 roku przemierzał różne ścieżki projektowania i reklamy, poznając kolejne zakamarki tego świata i zdobywając nowe perspektywy. Doświadczenie zdobywał współpracując z magazynami „HIRO” oraz „Snow It!”, a także związany był z agencjami Saatchi & Saatchi, Peppermint, Bardzo. W latach 2016-2018 poświęcał się całkowicie branży farmaceutycznej pracując dla Benchmark Creative Labs na stanowisku dyrektora kreatywnego. Ostatnie trzy lata w VMLY&R jako creative group head opiekował się m.in. T-Mobile i Leroy Merlin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prywatnie ojciec dwójki: ukochanej córki Alenki oraz psa rasy Jack Russell terrier. W wolnych chwilach spędza czas aktywnie: basen, siłownia, ścianka wspinaczkowa. Marzy o tym, by pomieszkać jeszcze w kilku krajach – na szczycie listy znajdują się Japonia i Hiszpania. W związku z tym zaczął naukę języka hiszpańskiego oraz uzupełnia bibliografię Murakamiego o brakujące pozycje.
Jarosław Kubicki awansowany na stanowisko design head odpowiedzialny jest za dwuosobową grupę dedykowaną najbardziej złożonym zadaniom związanym z projektowaniem graficznym i designem.
Jest laureatem wielu prestiżowych nagród w dziedzinach designu i reklamy za projekty, takie jak Beksinski.pl, Rumours About Angels i innych. Przez wiele lat związany z branżą reklamową, w której pełnił funkcje art i creative directora w takich agencjach reklamowych, jak VMLY&R, Engine, Red8 czy Firefly Creation. Na swoim koncie ma projekty wielu stron internetowych, wzory przemysłowe, okładki książek i albumów muzycznych. Brał udział w wielu zbiorowych wystawach oraz kilku indywidualnych w Polsce, jak i poza granicami kraju (Niemcy, Belgia, Węgry, Wielka Brytania, Rumunia i Francja).