Nowe studio nastawione jest na dostarczanie najwyższej jakości grafiki komputerowej i efektów specjalnych. Głównym polem działalności studia jest tworzenie pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych i zaawansowanej animacji 3D na potrzeby szeroko pojętego rynku mediów cyfrowych, reklamy i kina.
„Koncentrujemy się na działalności, w której mamy dwie dekady doświadczenia. Za priorytet stawiamy sobie jeszcze wyższą jakość niż w dotychczasowych produkcjach. Dostrzegamy lukę na rynku polskiej animacji komputerowej, brak alternatyw jeśli chodzi o zaawansowaną grafikę 3D. Jesteśmy gotowi wypełnić tę lukę, dostarczając najwyższej jakości CG dla wymagających klientów. Ciągły rozwój artystyczny i techniczny, przy zachowaniu indywidualnego podejścia do każdego projektu, jest dla nas priorytetem” – mówi Grzegorz Kukuś, prezes zarządu.
Zobacz również
Trzon zespołu stanowią osoby, które pracując m.in. w Platige Image, zdobywały doświadczenie przy projektach dla rodzimych firm (CD Project Red, 11Bit Studios, Allegro), jak i dla międzynarodowych gigantów (Ubisoft, Square Enix, SEGA, Warner Bros). Nazwiska pracowników Deep Blue, znajdziemy w creditsach najciekawszych polskich produkcji CG ostatnich lat. Są to między innymi osoby odpowiedzialne za cinematiki do wszystkich odsłon serii The Witcher, cykl Allegro Legendy Polskie, a także produkcje tak egzotyczne, jak film Final Fantasy: Kingsglaive, japońskiego reżysera Takeshi Nozue. W nowych projektach twórcy stawiają szczególny nacisk na kreacje artystyczną, połączoną ze ścisłą specjalizacją techniczną w obszarach animacji postaci, renderingu i efektów specjalnych.
„Skupiamy się na autentyczności, stawiamy na oryginalne podejście i konsekwencję w prowadzeniu koncepcji. Jesteśmy otwarci na różnorodność stylistyczną projektów. Z chęcią podejmiemy się nawet najbardziej skrajnych zadań plastycznych. Mamy do zaoferowania ogromne doświadczenie koncepcyjne, techniczne i wykonawcze. Zależy nam na wyklarowaniu własnego, odrębnego stylu w sposób naturalny – jako suma potencjału współpracowników, jednocześnie pielęgnując ich indywidualne podejście” – dodaje Marcin Panasiuk, dyrektor artystyczny Studia.
W chwili obecnej zespół jest na etapie zaawansowanych prac nad kilkoma pierwszymi projektami. Efekty będziemy mogli podziwiać końcem roku, gdy ukaże się pierwszy game cinematic studia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„W zarządzie Deep Blue zasiadają graficy i supervisorzy efektów specjalnych, którzy jak nikt inny rozumieją problemy ludzi branży VFX. Jednym z naszych priorytetów, jest zapewnienie komfortowych warunków pracy dla naszych artystów. Dzięki optymalizacji wydatków i profesjonalnej organizacji produkcji, udaje nam się dobrze zadbać o talenty, utrzymując rozsądny poziom kosztów. Doświadczony zespół grafików i producentów, nowoczesna infrastruktura i wszechstronność supervisorów, pozwalają nam podjąć się najbardziej złożonych projektów, nie tylko stricte animacyjnych, ale także filmowych i reklamowych” – mówi Monika Paćkowska, dyrektor produkcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing