TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe technologie w marketingu, czyli jak iść z duchem czasu

Marketing i Technologia mogą być dobrymi przyjaciółmi. O tym jak korzystać ze zdobyczy nowych technologii i jak mogą na tym zyskać konsumenci opowiedzą specjaliści podczas konferencji Marketing i Technologia , która już 27 listopada odbędzie się w Poznaniu.
O autorze
1 min czytania 2012-11-08

Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań i zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek. Będzie można dowiedzieć się jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskają konsumenci i marki, które reprezentujemy.

Listopadowa konferencja skupiona będzie wokół tematów związanych z aplikacjami mobilnymi, grami i grywalizacją, użytecznością, mailingiem a także zwyczajami współczesnych konsumentów. Wśród prelegentów znajdą się takie osoby, jak Jacek Jankowski (Nasza Klasa Sp. z o.o.), Maciej Budzich (Mediafun), Monika Mikowska (jestem.mobi, mobee dick), Michał Sadowski (Brand24) czy Roman Łoziński (K2). Dlaczego warto wziąć w niej udział? Choćby dla tego aby dowiedzieć się z jakich narzędzi warto korzystać, jakich błędów unikać i jak walczyć z technologicznymi Talibami.

Udział w konferencji jest bezpłatny po wymaganej, wcześniejszej rejestracji. Informacje na temat prelegentów oraz program konferencji znajdują się na stronie www.wsnhid.pl/marketing-i-technologia

Konferencja odbędzie się 27 listopada 2012 roku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu przy ul. Kutrzeby 10. Organizatorami konferencji są LMS Invest oraz Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing