Nowe technologie w marketingu, czyli jak iść z duchem czasu

Marketing i Technologia mogą być dobrymi przyjaciółmi. O tym jak korzystać ze zdobyczy nowych technologii i jak mogą na tym zyskać konsumenci opowiedzą specjaliści podczas konferencji Marketing i Technologia , która już 27 listopada odbędzie się w Poznaniu.
O autorze
1 min czytania 2012-11-08

Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań i zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek. Będzie można dowiedzieć się jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskają konsumenci i marki, które reprezentujemy.

Listopadowa konferencja skupiona będzie wokół tematów związanych z aplikacjami mobilnymi, grami i grywalizacją, użytecznością, mailingiem a także zwyczajami współczesnych konsumentów. Wśród prelegentów znajdą się takie osoby, jak Jacek Jankowski (Nasza Klasa Sp. z o.o.), Maciej Budzich (Mediafun), Monika Mikowska (jestem.mobi, mobee dick), Michał Sadowski (Brand24) czy Roman Łoziński (K2). Dlaczego warto wziąć w niej udział? Choćby dla tego aby dowiedzieć się z jakich narzędzi warto korzystać, jakich błędów unikać i jak walczyć z technologicznymi Talibami.

Udział w konferencji jest bezpłatny po wymaganej, wcześniejszej rejestracji. Informacje na temat prelegentów oraz program konferencji znajdują się na stronie www.wsnhid.pl/marketing-i-technologia

Konferencja odbędzie się 27 listopada 2012 roku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu przy ul. Kutrzeby 10. Organizatorami konferencji są LMS Invest oraz Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing