…Towarzystwo Projektowe według wytycznych Miasta st. Warszawy.
Władze Warszawy zmierzają do ujednolicania formy nośników reklamowych. Jesteśmy pierwszą spółką w branży OOH, która dostosowuje się do tych wytycznych. Nasz program inwestycyjny zakłada wymianę ok. 25 proc. (czyli ok. 75 nośników) tradycyjnych, klejonych słupów reklamowych na nowoczesne meble miejskie – mówi Marcin Ochmański, Prezes Zarządu Warexpo sp. z o. o.
Zobacz również
Nowy warszawski słup reklamowy jest wyższy niż powszechnie znane nośniki. Strzelisty model stanie wzdłuż ruchliwych ulic. Ponad czterometrowy słup posiada sześć powierzchni ekspozycyjnych typu citylight, w dwóch rzędach – górnym i dolnym – i możliwość łączenia powierzchni w pionie w jedną podłużną ekspozycję. Sama bryła, jej wysokość i szerokość, nawiązuje do historycznych słupów stanowiących nieodłączny element warszawskich ulic. Kilka z tych okazałych zabytkowych mebli miejskich nadal możemy podziwiać – m.in. na Placu Unii Lubelskiej.
Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej – na jednym słupie można powiesić, nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120×180 cm. Każde z pól ekspozycyjnych jest podświetlone energooszczędnymi listwami LED. Montaż plakatów odbywa się od wewnątrz słupa, do którego wchodzi się przez specjalne drzwiczki.
Na późniejszym etapie inwestycji, Warexpo ulokuje na ulicach Warszawy wzór mniejszego podświetlanego słupa zaprojektowanego z myślą o historycznych obszarach miasta. Podobne do niego znajdują się wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia, ul. Świętokrzyskiej i przy Placu Na Rozdrożu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Produkcją nośnika zajęły się dwie spółki – Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o. Zgodnie ze strategicznymi celami Warexpo planuje wymienić kilkadziesiąt starych nośników w kolejnych latach. Oba warianty nośników zostały zaprojektowane na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy. Koncepcja jest skierowanych do wszystkich firm z branży OOH. Głównym celem ujednolicenia formy nośników jest porządkowanie przestrzeni reklamowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing