…redakcji, która na kilkudziesięciu stronach stworzyła własny „magazyn w magazynie”. To 128-stronicowe wydanie książkowe w twardszej niż regularne numery dwumiesięcznika KUKBUK okładce promować będzie kampania w sieci kin Cinema City (on-screen i off-screen) oraz na kanale Kuchnia+.
Wewnątrz magazynu znajdują się artykuły zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci (w przedziale 5-12 lat). Ci pierwsi znajdą tam sześć psychologicznych felietonów autorstwa cenionych psychologów dziecięcych – m.in. Małgorzaty Stańczyk, która w swoim tekście przybliża rodzicom temat nowych technologii, Anity Janeczek-Romanowskiej, która przekonuje rodziców, aby pozwalali dzieciom bawić się po swojemu czy Agnieszki Stein, która podpowiada, jak zbudować zaufanie do jedzenia. Znaczna część magazynu (ok. 90%) przeznaczona jest dla młodszych czytelników. A w niej „Mała Redakcja” zadbała o to, by o kulinariach i nie tylko, rozmawiać językiem i formą, która jest atrakcyjna dla dzieci. Znajdą tam one m.in. wywiady z warzywami, opowieści o narodzinach dobrych bakterii i domowy sposób na uprawę fasoli. Są też komiksy, opisy ciekawych eksperymentów i zabaw z dawnych lat, „bazgrolnik”, czyli miejsce na kreatywną ekspresję – artystyczne uniesienia czy kulinarne pomysły, a także przepisy, w sam raz na początek przygody z gotowaniem i cała masa inspiracji na zabawy (nie)praktyczne. Wszystko to przyprawione solidną porcją dziecięcego humoru!
Zobacz również
„KUKBUK Dzieciaki oddaje głos najmłodszym i tworzy przestrzeń do kulinarnych eksploracji. Mała Redakcja otworzyła drzwi do wyobraźni nas dorosłych i pokazała, że o kulinariach można mówić inaczej i z przymrużeniem oka. Magazyn jest w całości ilustrowany, głównie przez utalentowanych grafików wydawnictwa. Niech ta książka-pomocnik we wspólnym spędzaniu czasu z dziećmi pokaże jak wiele przyjemności daje bycie razem – mówi Daria Pawlewska, wydawczyni i redaktorka naczelna.
Wydanie specjalne KUKBUK Dzieciaki w stacjonarnych salonach prasowych będzie dostępne przez 3 miesiące, natomiast w sklepie internetowym na www.kukbuk.com.pl – przez cały rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing