Nowi bohaterowie w komunikacji marki Plus

W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie: Anna Smołowik i Filip Orliński i pojawią się w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. Będziemy ich podglądać w codziennej pracy, obserwując wyzwania, z jakimi spotykają się w salonie Plusa.
O autorze
1 min czytania 2023-03-07

Nowa formuła komunikacji Plusa to świeżość, lekkość i humor. Plus stawia na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nowy format prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie.  W ten sposób firma chce pokazać w ten sposób otwartość na nowe trendy w komunikacji, w których skupia się nie na marce dla niej samej, ale na tym jakie wartości i korzyści oferuje odbiorcy.

– W naszej nowej platformie komunikacyjnej wychodzimy do klienta i chcemy pokazać mu naszą codzienność. Rozmowy przy kawie, opowiadanie sobie historii o klientach, komentowanie nowych produktów w luźny, naturalny sposób w jaki rozmawia każdy z nas – marka zaprasza na zaplecze salonu sprzedaży i zbliża do siebie. Bo kto najlepiej zna naszych klientów? Tylko nasi najlepsi sprzedawcy, dlatego to na nich stawiamy w nowej platformie – informuje Plus.

„Przedstawienie bohaterów”

W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach zobaczymy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wcieli się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników.

Obok niego wystąpi specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik), która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, ale nie dajcie się zwieść – to prawdziwa „twarda kobieca ręka J”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ich pracę będzie wspierał młody sprzedawca Filip (Filip Orliński), który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie. Jest zielony, co widać – ale nadrabia ambicją, zaangażowaniem i zniewalającą… niewinnością . Cały zespół będziemy oglądać nie tylko przy pracy, ale także na firmowym zapleczu, gdzie dzieją się historie „od kuchni”.

Platforma bazuje na języku identyfikacji wizualnej marek Grupy Polsat Plus wprowadzonej w 2021 roku. Dodajemy do niej nowych bohaterów, korzystając jednocześnie z kolorów, elementów graficznych, „skóry” i sygnetów wykorzystywanych przez markę Plus w kampanii rebrandingowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się