– Ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR dobrze się znamy i współpracujemy na różnych płaszczyznach od wielu lat. Dlatego też cieszę się, że przypieczętowaliśmy naszą znajomość. Jesteśmy jedną z najdłużej działających agencji digitalowych w Polsce, więc naturalnym jest, że dołączyliśmy do grona czołowych partnerów z branży komunikacji. Myślę, że to połączenie daje nowe możliwości, a wspólnie możemy o wiele więcej zrobić dla naszego sektora – komentuje Łukasz Szmel, członek zarządu i co-managing director Artegence.
– Wraz ze wzrostem skali naszej działalności postanowiliśmy wziąć współodpowiedzialność za kreowanie standardów rynku agencyjnego i wizerunku branży. W dołączeniu do SAR widzimy też szansę na czerpanie z wiedzy i doświadczeń innych członków stowarzyszenia – podkreśla Maciej Woźniak, założyciel i prezes zarządu Whites.
Zobacz również
– Mimo, że jako zespół ekspertów nie czujemy się już młodzi doświadczeniem branżowym, jesteśmy młodą organizacją – dlatego dołączenie numbers & intuition do SAR, to dla nas ogromna nobilitacja oraz szansa na szersze przedstawienie perspektywy na performance marketing, którego mariaż z podejściem human-centered design jest wpisany w nasze DNA. Wychodząc poza tradycyjne podejście perfo, uzupełniamy je o perspektywę strategiczną, w której centrum stawiamy klienta wraz z jego potrzebami, bolączkami i spojrzeniem na świat. Na tym polega autorska formuła skuteczności Numbersów – realizująca wzrosty efektywności budżetów marketingowych oraz nawiązująca długotrwałą, przyjazną relację marek z jej klientami. Osobiście cieszy mnie także, że Zarząd SAR tę wizję prowadzenia biznesu docenił i przyjął nas do grona członków z otwartością i w niezwykle koleżeńskiej atmosferze. Razem zrobimy dużo dobrego dla branży marketingowej! – mówi Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
W obecnej chwili Stowarzyszenie liczy 124 podmioty.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach