Stratosfera jest niezależną firmą doradczą z 25-letnim doświadczeniem. Była pionierem we wprowadzeniu na rynek polski segmentacji psychograficznych, badań siły marki i foresightu kulturowego. Przez lata tworzyła baterię specjalistycznych narzędzi tworzonych przez ekspertów w zakresie strategii biznesowej, semiotyki i predykcji rynkowych.
Współpraca Stratosfery z agencjami reklamowymi sięga końcówki lat 90-tych. Pojęcie strategia marketingowa nie było jeszcze wówczas dobrze rozumiane przez polskie firmy i to właśnie agencje reklamowe przynosiły Stratosferze pierwsze, początkowo bardzo skromne, projekty w tej specjalności. Dziś mamy za sobą setki poważnych projektów strategicznych prowadzonych dla klientów w piętnastu krajach całego świata – mówi dr Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery, a obecnie jej Mentor. Dołączenie do SAR jest naturalnym krokiem – działania z obszaru strategii są ważnym elementem efektywnej komunikacji, a wymiana doświadczeń w tym zakresie z innymi podmiotami ma znaczący wpływ na dalszy rozwój całej branży – dodaje Maciej Bral, CEO Stratosfery.
Zobacz również
Stor9_ skupia się na tworzeniu strategii komunikacji i ich implementowaniu, reprezentowaniu osób publicznych, budowaniu marek oraz produkcji video i sesji zdjęciowych. Łączy strategię, design i cele biznesowe.
Od początku istnienia naszej agencji przyświecało nam tworzenie historii, które będą zapadać w pamięci ich odbiorców. Po tych kilku latach mogę śmiało powiedzieć, że osiągnęliśmy nasz cel. Chcemy jednak dalej doskonalić swoje umiejętności, ale także dzielić się już zdobytym doświadczeniem – dlatego członkostwo w SAR, idąca za tym możliwość współtworzenia rynku reklamy oraz udział w platformie wymiany wiedzy i doświadczenia, jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju Stor9 – powiedział Maciej Dutkowski, chief creative officer, Stor9_
Agencja kreatywna FCB&theMilkman specjalizuje się w całkowicie zintegrowanym podejściu do marketingu, wykorzystującym media, e-commerce, zaawansowane możliwości produkcyjne, a także narzędzia transformacji globalnego zrównoważonego rozwoju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Świat, w którym chcemy żyć potrzebuje zmiany. Zmiany na lepsze. Centralną rolę odgrywają w niej marki. Nasza ścisła współpraca z Sustainable Brands Poland daje możliwość pracy z tymi markami, które przez swoją transformacje zrównoważonego rozwoju, definiują jednocześnie na nowo pojęcie Good Life współczesnego konsumenta. Wspierając nasz autorski program Brands for Good, pomagamy markom rosnąć i być siłą dobra. Fakt dołączenia do takiej organizacji jak SAR pozwoli na połączenie naszych kompetencji z długoletnią tradycją budowania wspólnoty agencyjnej, która tworzy standardy współczesnej komunikacji i stale podnosi poziom branży reklamowej – powiedział Tomasz Pawlikowski, FCB&themilkman
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W obecnej chwili Stowarzyszenie liczy 124 podmioty.