Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowi eksperci zasilili szeregi Whites

W ostatnim czasie do zespołu agencji Whites dołączyło kilku ekspertów, którzy mają zintensyfikować dotychczasowe działania firmy: Marcin Piotrowski jako Account Manager, Wojciech Spychalski jako Head of Performance oraz Paulina Czajkowska jako Marketing Specialist.
O autorze
1 min czytania 2017-12-01

Agencja Whites specjalizuje się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla swoich klientów wdraża strategie działań digitalowych i osiąga maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.

Bardzo cieszę się, że do Whites dołączyli tak świetni ludzie. Rok 2018 to dla nas nowe zadania, pomysły na rozwój i zwiększające się grono klientów, dlatego rekrutacje i praca z najlepszymi specjalistami to nasze kluczowe wyzwanie – komentuje Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.

Marcin Piotrowski zajmuje się obsługą bieżących projektów oraz pozyskiwaniem nowych klientów dla agencji. Posiada prawie 10 lat doświadczenia w obsłudze klienta, a od ponad 4 lat z sukcesem doradza firmom w zakresie new business. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami, uwielbia grać w squasha, a dla równowagi relaksuje się przy bilardzie.

Wojciech Spychalski pokieruje zespołem odpowiedzialnym za performance marketing. Posiada ponad 8 lat doświadczenia w digitalu, zarówno jeżeli chodzi o kreację, tworzenie treści, jak i analitykę oraz SEM. Przez wiele lat mieszkał we Francji, gdzie współpracował z dużymi graczami na rynku reklamowym, jak np. DDB czy Publicis. Prywatnie znany jest z tego, że codziennie wstaje przed 5 oraz uwielbia literaturę reportażu i sport.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Paulina Czajkowska odpowiedzialna będzie za promocję marki Whites na nowo utworzonym stanowisku specjalisty ds. marketingu. Od ponad 4 lat zajmuje się komunikacją w mediach społecznościowych ze strony klienta, głównie z branży IT. Tworzyła treści dla startupów i software house’ów. Prywatnie interesuje się fantastyką, DIY oraz uwielbia gotować.

Słuchaj podcastu NowyMarketing