TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Okocim sobie!”

Kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawia nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie spotkamy znanego Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do międzyczasowego baru Okocim zrelaksować się i delektować smakiem piwa.
O autorze
1 min czytania 2022-05-30

Marka Okocim na początku sezonu zaprezentowała już swoje bezalkoholowe piwne nowości i niezwykłych bohaterów w pierwszym spocie reklamowym nowej kampanii „Okocim sobie!”. W kolejnej odsłonie głównymi bohaterami zostały smakowe piwa 4,5%: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji – Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką[1].

Oprócz nowych wariantów smakowych, bohaterami spotu są kolejni podróżnicy z różnych rzeczywistości, którzy przybyli do okocimskiego baru w poszukiwaniu piwnych smaków w nowych wersjach 4,5% oraz odpoczynku i relaksu. Różnorodne warianty smakowe piw Okocim niezmiennie serwuje Przekocur – barman, a niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.

Segment piw smakowych jest chętnie wybierany przez konsumentów. W 2021 roku ich udział w kategorii piwa wzrósł z 8,5% do 9,2%[2]. Dlatego też zapraszamy ponownie do międzyczasowego baru Okocim, w którym nowi goście z różnych rzeczywistości w nieoczywisty i zaskakujący sposób opowiedzą o naszych smakowych nowościach 4,5%. Pozostajemy w scenerii okocimskiego baru w klimacie swobodnego i bezczasowego odpoczynku, do którego chcemy przenieść naszych widzów i konsumentów – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy spot marki Okocim w wersji 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD i internecie. Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Men at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.

[1] Okocim Mocna Wiśnia 4,5% i Okocim Grejpfrut z Limonką 4,5% są dostępne w ograniczonej dystrybucji w sieci sklepów Grupy Eurocash. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

[2] Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa, skumulowane okresy: II – XII 2019, I – XII 2020, I – XII 2021,  kategoria: Piwo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się