TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowi ludzie w szeregach Bluecloud Interactive. Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

Zarówno Anna Czubaszek, jak i Marcin Jagodziński rozpoczęli pracę w Bluecloud Interactive w styczniu 2022 roku jako seniorzy. Czubaszek dołączyła do teamu Dawida Tarnowskiego (Senior Art Director). Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych – m. in. w VMLY&R, Grey czy Isobar, gdzie tworzyła świat marek PEPCO, LOT, Play, mBank, Mattel, Tic Tac, Lay’s i innych.

– To, co mnie napędza, to tworzenie pięknych rzeczy, które sprawiają ludziom radość. Czasami jest to ceramika, czasami obraz, a od blisko 10 lat są to także reklamy. W briefie, jak i w życiu, w pierwszej kolejności szukam człowieka. W Bluecloud Interactive chcę się uczyć i rozwijać – mówi Czubaszek.

Z kolei Marcin Jagodziński w BCI pracował będzie w teamie Marii Sochy (Copywriter). Jagodziński po 12 latach postanowił odejść z GoldenSubmarine. Pracował m.in. dla takich marek jak: Amica, BNP Paribas, Carreofur, Honda, ING, Leżajsk, Microsoft, Monte, Nationale Netherlanden, Nescafe, Orlen, Pay’U, PKO, Starbucks, UPC, Wedel czy Żywiec.

– Po 12 latach poczułem potrzebę zmiany i nowych wyzwań. Szukałem prężnej agencji, w której będę mógł się rozwijać i pracować ze zgranym zespołem, dlatego właśnie wybrałem Bluecloud Interactive – zaznacza Jagodziński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oboje zaczęli już pracę przy pierwszych projektach.

– Ania i Marcin to doświadczeni pracownicy, którzy znają rynek i mają ogromną wiedzę. Jednocześnie nadal chcą się rozwijać, dlatego szukali stabilnej agencji digitalowej, która spełni ich oczekiwania. Cieszę się, że wzmocnili zespół BCI, bo czekają tu na nich nowe wyzwania i ciekawe projekty – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się