Katarzyna Kaczyńska ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi. Karierę zawodową graphic designera zaczynała w Lama Media. Kompetencje poszerzała w Infini.to i mohi.to. W ostatnich dwóch latach pracowała jako freelancer. Projektowała między innymi dla takich marek, jak: Focus, Gala, ING Bank Śląski, Santander Bank, Lotto, Neurosoft, Objectivity, Primamoda, IIYAMA. Specjalizuje się zarówno w grafice cyfrowej, jak i DTP. W Mind Progress Group pracuje dla klientów z branży FMCG, retail i deweloperskiej.
Witold Pawlęga, to dotychczasowy Brand Manager w Frankie’s, sieci lokali serwujących głównie soki ze świeżych warzyw i owoców. W minionych dwóch latach opracowywał między innymi projekty graficzne związane z marką. Dzięki temu zdobył cenne doświadczenie z obszaru szeroko rozumianego brandingu, które aktualnie przekłada na pracę w Mind Progress Group. W agencji zajmuje się głównie projektami z branży retail.
Zobacz również
Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]