Nowi projektanci w dziale kreacji Mind Progress Group

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group rozbudowała dział kreacji. Dołączyły do niego dwie osoby, które zajmują stanowiska graphic designerów - Katarzyna Kaczyńska i Witold Pawlęga.
O autorze
1 min czytania 2015-07-15

Katarzyna Kaczyńska ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi. Karierę zawodową graphic designera zaczynała w Lama Media. Kompetencje poszerzała w Infini.to i mohi.to. W ostatnich dwóch latach pracowała jako freelancer. Projektowała między innymi dla takich marek, jak: Focus, Gala, ING Bank Śląski, Santander Bank, Lotto, Neurosoft, Objectivity, Primamoda, IIYAMA. Specjalizuje się zarówno w grafice cyfrowej, jak i DTP. W Mind Progress Group pracuje dla klientów z branży FMCG, retail i deweloperskiej.

Witold Pawlęga, to dotychczasowy Brand Manager w Frankie’s, sieci lokali serwujących głównie soki ze świeżych warzyw i owoców. W minionych dwóch latach opracowywał między innymi projekty graficzne związane z marką. Dzięki temu zdobył cenne doświadczenie z obszaru szeroko rozumianego brandingu, które aktualnie przekłada na pracę w Mind Progress Group. W agencji zajmuje się głównie projektami z branży retail. 

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj