Nowi seniorzy w Neon Shake

Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansują w strukturach Neon Shake. Od marca obejmują stanowiska seniorskie
O autorze
1 min czytania 2017-03-09

Tomasz Kurek pracuje w Neon Shake od wiosny 2014 roku. Do tej pory realizował projekty dla takich marek jak Wester Union, Uniqa czy Work Service. Specjalizuje się w nowoczesnym brandingu i corporate identity. Od marca objął stanowisko senior graphic designera, pracującego bezpośrednio w zespołach kreatywnych oraz z klientami. Drugim awansującym pracownikiem jest Kamil Kuć, związany z Neon Shake od jesieni 2014 roku. Jako senior copywriter będzie realizować samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL dla klientów agencji. Do tej pory Kamil pracował przede wszystkim z takimi klientami jak Getin Leasing, Bricomarche, S-Lab, Western Union, Invimed, Fortum, Premier Farnell i Uniqa.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj