Tomasz Kurek pracuje w Neon Shake od wiosny 2014 roku. Do tej pory realizował projekty dla takich marek jak Wester Union, Uniqa czy Work Service. Specjalizuje się w nowoczesnym brandingu i corporate identity. Od marca objął stanowisko senior graphic designera, pracującego bezpośrednio w zespołach kreatywnych oraz z klientami. Drugim awansującym pracownikiem jest Kamil Kuć, związany z Neon Shake od jesieni 2014 roku. Jako senior copywriter będzie realizować samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL dla klientów agencji. Do tej pory Kamil pracował przede wszystkim z takimi klientami jak Getin Leasing, Bricomarche, S-Lab, Western Union, Invimed, Fortum, Premier Farnell i Uniqa.
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche.
Zobacz również