TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowi właściciele oraz program pracowniczy w agencji Whites

Od kwietnia do obecnych właścicieli Whites – założyciela, Macieja Woźniaka i spółki NextWeb Media, dołączyły dwie nowe osoby: Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Nowi współwłaściciele wykupili udziały w spółce po preferencyjnej cenie.
O autorze
1 min czytania 2015-05-18

Anna Ałaszkiewicz to Dyrektor Zarządzająca agencji. Z Whites związana jest od lipca zeszłego roku, wcześniej była szefową marketingu w Gazeta.pl oraz członkiem zarządu spółki Trader (Agora S.A.)

Łukasz Żytko był jednym z pierwszych pracowników Whites, specjalizuje się w White Hat SEO, a obecnie zajmuje w agencji stanowisko szefa działu SEO i analiz.

„Ludzie są największą wartością naszej firmy. Dołączenie kolejnych partnerów do spółki to naturalny etap. Wynika on z naszej wizji prowadzenia biznesu. Wierzymy w partnerskie i uczciwe podejście, zarówno do klientów jak i pracowników firmy” – mówi Prezes Whites, Maciej Woźniak.

Dodatkowo agencja Whites wprowadza program pracowniczy – możliwość uzyskania opcji na udziały w spółce przez jej najbardziej wartościowych pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Przeznaczyliśmy pulę udziałów dla obecnych i przyszłych pracowników Whites. Chcemy przyciągać i zatrzymywać najlepszych specjalistów. Pozwoli nam to oferować najwyższą jakość usług dla naszych klientów” – wyjaśnia Jakub Zieliński, Wiceprezes Whites.

Agencja Whites jest jednym z liderów wśród firm specjalizujących się w tzw. White Hat SEO. Wspierając swoich klientów w budowaniu widoczności w internecie, wykorzystuje także content marketing i działania typu PPC. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się