Firma Nutricia Polska Sp. z o.o. zakończyła niedawno kampanię reklamową dla produktu do żywienia medycznego Nutridrink Skin Repair, w ramach której wykorzystała formaty inRead Display oraz inRead Display Social dostępne w ramach platformy Teads. Efekty przeprowadzonych działań znacznie przewyższyły planowane estymacje.
Teads to globalna platforma mediowa umożliwiająca reklamodawcom emisję kampanii wśród wydawców premium w ramach jednego kompleksowego ekosystemu reklamowego. Oferuje ona swoje autorskie formaty reklamowe nastawione na efektywność i zaangażowanie odbiorców, takie jak inRead Display i inRead Display Social.
Zobacz również
Format inRead Display polega na emisji wysokiej jakości reklam w ramach platformy reklamowej Teads. Reklamy w formie interaktywnych, animowanych kreacji wyświetlane są w artykułach na stronach wydawców najczęściej pomiędzy drugim a trzecim akapitem tekstu.
Format inRead Display Social natomiast pozwala w ramach reklam zamieszczać i wyświetlać posty opublikowane na Facebooku i Instagramie. Format ten dostępny jest wyłącznie na urządzeniach mobilnych i pomaga znacząco zwiększyć zasięg treści publikowanych w ramach social mediów. Na potrzeby kampanii z jego zastosowaniem nie ma także konieczności tworzenia dodatkowej kreacji.
Reklamy inRead Display i inRead Display Social charakteryzują się przede wszystkim wysoką efektywnością, nie są intruzywne, przyciągają wzrok odbiorców i zachęcają do interakcji. Co ważne, emitowane są one jedynie wśród sprawdzonych wydawców premium, w całkowicie bezpiecznym dla marki otoczeniu. Formaty te pomagają markom dotrzeć do odbiorców z angażującymi komunikatami, a także zyskać ogromne zasięgi i przyczynić się realnie do zwiększenia sprzedaży i świadomości brandu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze względu na efektywność formaty te są coraz chętniej wykorzystywane przez marki z różnych segmentów. Niedawno o ich skuteczności przekonała się firma Nutricia Polska Sp. z o.o., specjalizująca się w produktach i rozwiązaniach żywieniowych. Zdecydowała się ona wykorzystać inRead Display i inRead Display Social w ramach swojej tegorocznej kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania rozpoczęły się 9 lutego br., trwały do 9 marca i miały na celu promocję produktu Nutridrink Skin Repair. Kampanię zdecydowano się podzielić na dwie części, w obu wykorzystując te same kanały, jednak przyjmując różne estymacje i formy rozliczenia.
W ramach pierwszej części kampanii użytkownikom desktopowym i urządzeń mobilnych odwiedzającym strony wydawców, wśród treści redakcyjnych, wyemitowane zostały rich mediowe reklamy display oraz reklamy w formie zamieszczonego statycznego postu z Facebooka. Pokazywały one produkt i prezentowały jego przeznaczenie, a także zachęcały użytkownika do interakcji i przejścia na landing page, by dowiedzieć się więcej. Łącznie na potrzeby kampanii stworzonych zostało 8 różnych kreacji.
Reklamy emitowane były przez miesiąc, a w ramach rozliczenia przyjęto model CPV. Efekty, jakie przyniosła kampania, znacznie przewyższyły jej założenia. W ciągu jej trwania wyświetlenia i odsłony przekroczyły ambitnie estymacje o 25%, a stawkę CPV udało się zoptymalizować o 14%.
W ramach drugiej części kampanii użytkownikom mobilnym wyświetlone zostały wyłącznie kreacje w formacie inRead Display Social w postaci zamieszczonych statycznych postów z Facebooka i Instagrama. Również w tym przypadku zdecydowano się wykorzystać kilka różnych kreacji, które kierowały na dedykowany landing page.
Emisja reklam w ramach drugiej części kampanii także trwała miesiąc. Jednak w tym przypadku jako model rozliczenia wybrano uCPC. Podobnie jak w przypadku pierwszej części kampanii, ta również przyniosła efekty znacznie lepsze niż estymowane. Łącznie wszystkie reklamy zostały wyświetlone ponad 3,5 mln razy i osiągnęły CTR znacząco powyżej estymacji. Liczba wygenerowanych unikalnych kliknięć była aż o 175% wyższa niż zakładano.
Formaty inRead Display i inRead Display Social skutecznie sprawdzają się do prowadzenia efektywnych kampanii niezależnie od branży. Więcej informacji na temat Teads i oferowanych przez firmę rozwiązaniach reklamowych dostępnych jest na stronie www.teads.com lub pod adresem: [email protected]
O Teads
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu, gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu, aby dostarczać wysokiej jakości treści. Teads współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie, z zespołem liczącym ponad 1000 osób. W Polsce dociera miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu.
Artykuł powstał we współpracy z Teads.