Odświeżona strona kp.pl została zaprojektowana według najnowszych trendów. Twórcy postawili na łatwość nawigacji poprzez zastosowanie kafelkowego układu treści. Strona jest responsywna (RWD, czyli Responsive Web Design), a więc działa nie tylko na komputerach, ale także na tabletach i smartphone’ach.
Nowa strona KP lepiej odzwierciedla to, kim jesteśmy. – mówi Joanna Kwiatkowska, odpowiedzialna za komunikację w KP. – Pokazuje naszą wiedzę o piwie i ogromną pasję, jaka nas wyróżnia. Stąd tak dużo miejsca poświęcamy składnikom piwa, naszym bogatym w historie browarom, a także tajnikom piwnego świata. Całość dopełniają autentyczne wypowiedzi naszych pracowników, zafascynowanych tym światem i swoją pracą.
Zobacz również
Na www.kp.pl rozbudowano zakładkę Świat Piwa (http://kp.pl/swiat-piwa), w której znajdują się treści poświęcone m.in.: procesowi warzenia złotego trunku, piwnym stylom, mitom czy kulinariom.
Stronę wzbogacają zasoby zdjęć, materiałów video i newsów z Kompanii Piwowarskiej. Twórcy zadbali o wersję WAI – strona dostosowana jest do użytku przez osoby niepełnosprawne.
Za odświeżenie strony odpowiadała agencja interaktywna Artflash Interactive z Poznania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing