Nowoczesność, otwartość, wspólnota – z takimi hasłami kojarzy się Poznań. Aby podkreślić to jeszcze bardziej, władze miasta postanowiły stworzyć spot, który ma za zadanie pokazać, że Poznań to miasto nowoczesne, idące z duchem czasu, międzynarodowe, otwarte na pomysły i działania.
Zobacz również
W spocie zostały przedstawione największe walory miasta oraz zabytki, postawiono także duży nacisk na kulturę, którą oferuje Poznań – w filmie bowiem wykorzystano utwór Rosalie, piosenkarki pochodzącej i tworzącej w Poznaniu.
– Motywem przewodnim filmu są dłonie. Chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko budynki i inwestycje, to przede wszystkim ludzie. W spocie Poznań został przedstawiony jako otwarta i silna wspólnota, która razem działa i tworzy fantastyczną atmosferę w mieście. Film prezentuje szeroki wachlarz ujęć naszego miasta, miejsc wyjątkowych, kultowych, nieoczywistych. Poznań to miasto dla każdego, jest tutaj miejsce na kulturę, sport, rozrywkę czy biznes – powiedziała Marta Komorska, starszy specjalista ds. koordynacji promocji miasta Poznań.
Spot promocyjny został przygotowany przez firmę Mishka Films.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody, by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
PS2
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów marketingu miejsc.