Noworoczne postanowienia E-commerce Managera od Grupy Unity

Styczeń oznacza zwykle te same postanowienia noworoczne, których w poprzednim roku nie udało się dotrzymać. Co zrobić by tym razem spełnić wszystkie?
O autorze
1 min czytania 2016-01-18

Specjaliści Sekcji Performance Marketingu Grupy Unity doskonale znając wyzwania branży, stworzyli infografikę z najważniejszymi postanowieniami noworocznymi każdego E-commerce i E-marketing Managera.

„Część z tych postanowień radzimy traktować z przymrużeniem oka, a część całkiem serio. Życzymy wszystkim E-commerce Managerom, aby ten rok był czasem w którym ich biznes będzie coraz większy, a nasze faktury z rozliczeń sucess-fee wprost proporcjonalne do tego wzrostu” – żartobliwie komentuje akcję Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

Rok 2016 będzie niewątpliwie pełen wyzwań dla całej branży e-commerce. Zmiany prawne, rosnąca konkurencja w pozyskiwaniu klientów w Internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych działań, nowe obszary do zagospodarowania… W tych oraz w innych codziennych biznesowych dylematach eksperci Grupy Unity towarzyszą E-commerce oraz E-marketing Managerom oferując wsparcie merytoryczne zarówno w ramach kampanii content marketingowych, jak i działań SEO/SEM.

Współpracę marketingową z Grupą Unity od lat doceniają zarówno niewielcy gracze, jak i liderzy branży. Firmie zaufali między innymi Chicco Polska, Wittchen, Big Star, Skalnik.pl oraz Tefal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing