TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowość od Maybelline New York po raz pierwszy promowana na outdoorze

O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Polska jest jednym z pierwszych rynków na świecie, na którym debiutuje podkład Super Stay 24h Skin Tint od Maybelline New York (L’Oréal Polska). Lokalnie to także pierwsza w historii marki kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Launch produktu, który obejmuje także digital i telewizję przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

Marka konsekwentnie stawia w centrum komunikacji advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Stąd głównymi komunikatami kampanii są: Długotrwały glow i naturalne krycie. Do 24h*; Podkład nadaje efekt zdrowej skóry**; Wizażanki potwierdzają: Podkład nie wchodzi w załamania skóry. ***

– Nie da się ukryć, że dla wielu kobiet znalezienie idealnego podkładu nie należy do najłatwiejszych zadań – wskazuje Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. – Nie tylko trzeba wziąć pod uwagę rodzaj skóry, właściwości pielęgnacyjne, ale także poziom rozświetlenia i krycia. To może zniechęcać i przytłaczać. Wsłuchując się w głos konsumentek, chcemy im ułatwić znalezienie naszego produktu, który zaspokaja najczęściej wskazywane potrzeby – podkreśla.

W kampanii postawiono na dobrze dopasowane kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej – 18-45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku, zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Z kolei digitalowa komunikacja ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo Super Stay 24h Skin Tint zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto zaangażowano także influencerów – m.in. Fog in The Garden, Żaklinę, Inchidris, Klaudię Halejcio, HiHanię, Weronikę Jaguś i wiele innych. Przygotowano także kilku sekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.

Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*Samoocena 110 kobiet.
**Na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na próbie 100 kobiet,
***Na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na próbie 100 kobiet.