Spot oparty jest na prawdziwej historii dwójki przyjaciół, która kiedyś obiecała sobie, że jeśli wygrają na loterii, podzielą się wygraną 🙂
To jedna z serii reklam Imagine, które agencja DDB przygotowała dla loterii. Dlaczego Nowozelandczycy oszaleli na punkcie spotów? „Powodem, dla którego seria „Imagine” tak mocno odbiła się na mieszkańcach, jest fakt, że w tych spotach przedstawione są historie, w których znajdziemy ziarno prawdy.” – powiedział dyrektor kreatywny DDB, Damon Stapleton. „W tym przypadku, prawda jest taka, że zawsze chce się wierzyć, że jeśli ktoś wygra, dotrzyma Ci złożonej kiedyś obietnicy i podzieli się z Tobą szczęściem”.
Zobacz również
Poniżej pozostałe spoty kampanii:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing