Mnews.tv jest pełnoprawnym nadawcą, zarejestrowanym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Program jest skierowany do pracujących mieszkańców dużych miast, którzy preferują rozrywkę typu infotainment. Transmisję można oglądać nie tylko na ekranach komputerów, ale również na smartfonach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych.
Telewizja Mnews.tv nadaje w godzinach od 8:30 do 20:00. Od rana w programie można znaleźć subiektywny przegląd prasy, najświeższe informacje oraz rozmowy z ekspertami z dziedziny zdrowia, mody, urody, świata biznesu, finansów i nowych technologii. Reporterzy Mnews.tv, nie pomijają także tematów, które interesują, ciekawią, a często bulwersują opinię publiczną.
Zobacz również
Na kanale zobaczymy wywiady ze znanymi projektantami mody, politykami, prezesami firm, instytucji państwowych, analitykami rynku jak również przedstawicielami świata kultury. Wśród rozpoznawalnych twarzy między innymi Łukasz Jakóbiak – autor programu „20m2 talk – show”, aktorka Joanna Jabłczyńska, prezenterka telewizyjna Katarzyna Kępka czy finalista programu TOP MODEL – Michał Baryza.
Poza tym, w ramówce Mnews.tv nadawane są programy poradnikowe i lifestylowe. Fanów dobrego stylu i świata mody z pewnością zainteresuje autorskie show finalisty programu „Projektanci na start”, Jarosława Juźwina i blogera modowego Sebastiana Kobielskiego – „GO GO FASHION”. W programie „ARI Breakdance Show”, pasjonaci tańca mogą czerpać wiedzę i wskazówki dotyczące breakdance, od znanej warszawskiej tancerki ARI. Natomiast w każdy piątek, kulinarni fanatycy mogą przyglądać się popisom znanych szefów kuchni. W planach także nowe programy związane z branżą finansową i motoryzacyjną.
Zespół Mnews.tv to wydawcy, reporterzy i dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem, w wiodących stacjach telewizyjnych i radiowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
MNews.tv należy do platformy mediowej Newsroommedia. Serwisy platformy Newsroommedia dostarczają wartościowe treści wideo tak znanym grupom mediowym, jak onet.pl, interia.pl, telewizjom regionalnym oraz portalom lifestylowym i plotkarskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing