TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy CI i strategia Bluerank. .Plan .Play .Win

Bluerank, agencja marketingu internetowego wprowadza nową identyfikację wizualną. To jeden z elementów przyjętej strategii firmy, która koncentruje się wokół pojęcia Customer Journey i rozwoju portfolio usług zgodnie z ideą marketingu 360. CI powstał siłami własnymi agencji.
O autorze
1 min czytania 2020-04-30

Nowa identyfikacja wizualna Bluerank nawiązuje do koncepcji .Plan .Play .Win. To wyraz strategicznego podejścia do współpracy z partnerami i kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji projektu.

– Czerpiemy z podejścia „Infinite Game”, którego autorem jest Simon Sinek. Naszym celem nie jest jednostkowa wygrana, a ciągły rozwój. Testowanie, ulepszanie rozwiązań i zwiększanie zysków naszych partnerów. To pojęcie „nieskończonej gry”, która ma sprawić, że jutro będzie jeszcze lepsze, a sukcesem jest ciągły postęp, jest nam szczególnie bliskie – mówi Tomasz Sąsiadek, dyrektor zarządzający Bluerank.

Materiały wizualne oddają charakter gry, dodatkowo podkreślają ją geometryczne kształty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Identyfikacja bazuje na czystych, modernistycznych formach, dużych aplach nasyconych odcieniami koloru niebieskiego w trzech odsłonach. Jasnoniebieski – to nawiązanie do barwy logotypu i dotychczasowych koncepcji wizualnych. Jego uzupełnieniem są dwa nowe odcienie. Granat – wyraz energii i siły oraz niebieski kobaltowy kojarzący się z wiedzą i doświadczeniem.

Nowy CI Bluerank zachowuje dotychczasowy logotyp, który uzupełniony został o skróconą wersję w postaci monogramu. Powstały nowe projekty materiałów marketingowych takich jak szablon prezentacji, szablony grafik do social mediów, animacje, wizytówki i materiały ekspozycyjne. Trwają prace nad Credentials oraz nową stroną Bluerank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorem nowej identyfikacji jest Krzysztof Majewski, graphic designer Bluerank. Za realizację projektu odpowiedzialni byli także: Tomasz Sąsiadek, co-managing director, Julia Kałużyńska, head of social media oraz Marta Markowska, marketing manager.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się