Nowa identyfikacja wizualna Bluerank nawiązuje do koncepcji .Plan .Play .Win. To wyraz strategicznego podejścia do współpracy z partnerami i kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji projektu.
– Czerpiemy z podejścia „Infinite Game”, którego autorem jest Simon Sinek. Naszym celem nie jest jednostkowa wygrana, a ciągły rozwój. Testowanie, ulepszanie rozwiązań i zwiększanie zysków naszych partnerów. To pojęcie „nieskończonej gry”, która ma sprawić, że jutro będzie jeszcze lepsze, a sukcesem jest ciągły postęp, jest nam szczególnie bliskie – mówi Tomasz Sąsiadek, dyrektor zarządzający Bluerank.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Materiały wizualne oddają charakter gry, dodatkowo podkreślają ją geometryczne kształty.
Identyfikacja bazuje na czystych, modernistycznych formach, dużych aplach nasyconych odcieniami koloru niebieskiego w trzech odsłonach. Jasnoniebieski – to nawiązanie do barwy logotypu i dotychczasowych koncepcji wizualnych. Jego uzupełnieniem są dwa nowe odcienie. Granat – wyraz energii i siły oraz niebieski kobaltowy kojarzący się z wiedzą i doświadczeniem.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Nowy CI Bluerank zachowuje dotychczasowy logotyp, który uzupełniony został o skróconą wersję w postaci monogramu. Powstały nowe projekty materiałów marketingowych takich jak szablon prezentacji, szablony grafik do social mediów, animacje, wizytówki i materiały ekspozycyjne. Trwają prace nad Credentials oraz nową stroną Bluerank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem nowej identyfikacji jest Krzysztof Majewski, graphic designer Bluerank. Za realizację projektu odpowiedzialni byli także: Tomasz Sąsiadek, co-managing director, Julia Kałużyńska, head of social media oraz Marta Markowska, marketing manager.