Marcin Skalski po awansie na senior sales managera zorientowany jest na tworzeniu kompleksowych, strategiczno-kreacyjnych ofert dla klientów bezpośrednich. Oprócz tego wśród jego obowiązków znajduje się stały kontakt z agencjami i domami mediowymi. Przed rozpoczęciem kariery w LifeTube, Skalski przez 9 lat związany był z branżą retail w firmie VF Polska, gdzie odpowiadał za wdrażanie działań marketingowych dla marek Lee i Wrangler. Wcześniej współpracował z agencją LuxPR przy obsłudze PR klientów oraz przy organizacji eventów.
Łukasz Nowosadko na nowo utworzonym w dziale Sales stanowisku client partnera jest odpowiedzialny za obsługę klientów, jak i aktywne pozyskiwanie dodatkowych współprac. Nowy Client Partner bezpośrednio współpracuje z działem Client Service, strategii, mediów i twórców w LTTM. Nowosadko swoje doświadczenie zdobywał przez 7 lat pracując w biurze reklamy TVN Media, gdzie zajmował się sprzedażą kampanii spotowych i sponsoringowych, pracując dla TVN BIŚ oraz w zespole Sprzedaży Regionalnej, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż kampanii w całej grupie TVN oraz kanałach partnerskich Premium TV.
Zobacz również
– Przed moim zespołem stoi wiele ciekawych wyzwań – po powstaniu grupy LTTM zrzeszamy w sieci ponad 800 zweryfikowanych twórców internetowych, z którymi tworzymy kampanie o standardach brand safety dla naszych klientów. Zakres kompetencji grupy poszerzył się również o sieć podcasterów, którą właśnie budujemy, dlatego cieszę się z tak dynamicznego rozwoju mojego teamu i stopniowego wzbogacania go o kolejnych ekspertów – komentuje Magdalena Talma, Head of Sales.
Powiększanie się zespołu Sales o nowych ekspertów związane jest nie tylko z rozrastaniem się bazy youtuberów, która obecnie łączy twórców z LifeTube, TalentMedia oraz Gamellon, ale również z prężnym rozwojem stałych i nowych produktów reprezentowanych przez grupę: tworzenia kanałów marek, produkcji formatów wideo, współpracy z celebrytami oraz podcasterami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach