Nowy Client Service Director w WALK

Do zespołu WALK Creative jako Client Service Director dołączył Piotr Sroka, który przez ostatnie cztery lata był związany z San Markos. W WALK będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta i prowadzenie działań new businessowych.
O autorze
1 min czytania 2016-09-07

Sroka ma ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji 360 stopni oraz kierowania zespołem, zdobyte w pracy w działach marketingu po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych. 

Zgodnie z filozofią WALK – Long distance agency, priorytetem są dla nas długofalowe i oparte na zaufaniu relacje z klientami. Zależało nam na podjęciu współpracy z osobą, która wyznaje takie same wartości i Piotr był kandydatem idealnym. Dzięki doświadczeniu w pracy w agencjach doskonale zna świat reklamy, potrafi jednocześnie zarządzać wieloma różnymi projektami oraz ma wysoko rozwinięte kompetencje miękkie, które są dla nas niezwykle istotne. Z kolei praca po stronie klienta pozwoliła mu zdobyć bardzo ważny „insight” zarówno w kontekście biznesowym, jak i relacji na linii klient-agencja – mówi Paweł Miklaszewski, Partner WALK. 

W American Restaurant, Synergy Marketing Partners był odpowiedzialny m.in. za stworzenie strategii marketingowej dla Pizza Hut. Z kolei po stronie agencji pracował m.in. w DougFaberFamily (później Change Integrated) i Banah Group. Ostatnio na stanowisku Brand Director był związany z San Markos. Realizował działania dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak: Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Euronet Polska, Answear, USP Zdrowie, Bakoma, Budimex Nieruchomości czy Hot Wheels.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj