Małgorzata zdobywała doświadczenie zarówno w agencjach sieciowych (Hager, TBWA), jak i polskich (Kofeina, Kolman, Legend Group). Pracowała również w mediach – 6 lat w RMF FM i ponad rok w Telewizji Polsat. Jako senior copywriter tworzyła kampanie ATL i BTL m.in. dla takich marek, jak: Raiffeisen Bank (wprowadzenie na polski rynek), Henkel (kosmetyki i detergenty), Masterfoods (Pedigree, Whiskas), Beiersdorf (Nivea), Santander Bank (wprowadzenie na polski rynek), Union Investment, AIG, Nestle (Winiary). Kampanie jej autorstwa były nominowane i nagradzane w konkursach branżowych (ostatnio, w 2012 r. kampania społeczna dla Hospicjum Onkologicznego „Daj mi chwilę”).
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1